Why are you, you?
When it’s all said and done, will you have said more than you’ve done?
1 234


maggiecheungs:

This film is a treasure.

"just because i suck a dick doesn’t mean i’m not on #teamclass i can be #teamclass and still be #teamhoe because i’m just that kind of girl who can balance those two things! i’m next level glamour"

femburton:

*draculas wedding plays in the background*

Ugh, babe

kisu-no-hi:

"Am I too sensitive or do I have the right to actually to be upset?" A musical.

slayboybunny:

everyone who thinks im cute because theyve seen my selfies online have got a nother thing coming tbh lol……………. cameras cannot pick up how beautiful i am in real life

chomei:

chomei:

heterosexuals are so boring. like what do they do

image

persisting:

ok internet, here’s an interruption in your daily rugged white dude dashboard.

this is cykeem white:

image

cykeem is an up and coming male model who (i believe) just participated in his first fashion week. he is insanely beautiful.

image

image

image

image

image

image

i highly recommend you all join me in keeping a close eye in his career trajectory, because he’s an extremely talented model, and he is, imo, shockingly beautiful. everyone likes shockingly beautiful men, right? right.

universoullove:

thepoetspace:

woodmeat:

if ya girl dont got attitude problems her pussy trash

Bruh…

where the lie

124:

half art blog, half hell yea bitch dis go hard as hell flocka

4gifs:

Puppy growing up, no hesitation on the second jump. [video]